Eylül 26, 2010

yüzyirmiiki



Telefonda konuşamam bilirsin,
Mektuplarıysa ertelerim hep,
belkide yazım çirkin diye.
Çok düşündüm,
çok kurdum,
Karar verdim hep vazgeçtim,
ama sana yazabilirim nihayet.
Aslında söz vermiştim,
duygularımı kilitlemiştim,
ta ki sen açana dek.
 

Korkma sevgi dilenmeyeceğim
ama bilirsin beni işte
Bitiririm her şeyi bir dikişte
Napim?
Aşk bu,
savaş bu binlerce yıldır sürüp giden
Aşk bu,
savaş bu kadın ve erkek arasında
Artık saymıyorum yılları,
bana deyip geçen hayatları,
 

Zaten pek de sevmem insanları.
Ama kimi dostlar var sevdiğim,
sokak köpekleri beslediğim,
Bazı güzel anılar biriktirdiğim.
Tutku garip bir şey ve çok vahşi,
Ve çok hırslıydım zaten bende o yüzden de yağmaladım seni…
Kolay değildir bilirim,
bir aşkı bir kalbe koymak,
Hele bir başkasını severken sen.
 

Teşekkürler,
bir zamanlar beni

 cok sevdiğin için
Bu mektup da olmadı,
kelimeler toparlanmadı,
işte şimdi çöpe gidiyor.
Yinede mektubuma son verirken,
 

Seni her zaman çok seven,
Ben..


teoman

Hiç yorum yok:

BU SİTEDEKİ tüm FOTOĞRAflar AKSİ BELİRTİLMEDİKÇE bana AİTTİR. TÜRKİYE CUMHURİYETİ FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNU UYARINCA; lütfen İzİnsİz kullanmayınız..

Hakkımda

Fotoğrafım
92 yılında Bursa'da hayata gözlerini açan bu kızcağız arada bir kaç yıl İstanbul'da olsada şimdi hala Bursa semalarında dolanmakta.. liseden mezun olmak üzere olan bir ygs genci..

İzleyiciler