Eylül 08, 2010

yüzonsekiz



Ben nice depremler gördüm
Kolay kolay yıkılmam.
Her defasında kaybetsem
Yine de hiç üzülmem.
Aslında bu kadar da kırılgan değildim,
Kendi yaptığım düşmanlara yenildim,
Bir kayboldum sonra tekrar belirdim,
Masallardaki gibi;
Bir varmışım, bir yokmuşum...
Sen bana imkanlar sundun
Ben bunu kabul edemem...
Şimdiye kadar yalnızdım
Öyle pat diye değiştiremem
Aslında bu kadar da kırılgan değildim,
Kendi yaptığım düşmanlara yenildim,
Bir kayboldum sonra tekrar belirdim,
Masallardaki gibi;
Bir varmışım, bir yokmuşum...


♥♥♥  
Korkarsam sakince ıslık çalarım
Ben susmam sende susmaki korkmayalım
malesef az sonra gitmem lazım
Huyum böyle aynı yerde hiç kalmamışım
Bir varmışım bir yokmuşum….

Hiç yorum yok:

BU SİTEDEKİ tüm FOTOĞRAflar AKSİ BELİRTİLMEDİKÇE bana AİTTİR. TÜRKİYE CUMHURİYETİ FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNU UYARINCA; lütfen İzİnsİz kullanmayınız..

Hakkımda

Fotoğrafım
92 yılında Bursa'da hayata gözlerini açan bu kızcağız arada bir kaç yıl İstanbul'da olsada şimdi hala Bursa semalarında dolanmakta.. liseden mezun olmak üzere olan bir ygs genci..

İzleyiciler