Mayıs 18, 2010

altmışüç

bugün Bursada bir kış bir kıyamet..
1.000 ton su fışkırdı gökyüzünden kendimi eve nasıl attığımı bilemedim :)
bundan iki gün öncede lodos aldı başını gitti ...
(hava durumuna benzedi burası)
birde sevgili ablam nilü bana tatlı blog ödülünü yollamış 
ablamdan olsa bile  yinede sevindim :)...
neyse ben şimdi sizi rüzgarın kızı ile baş başa bırakayım..


hangi okyanus derin gözlerinden?
hangi fırtına güçlü nefesinden?
rüzgarın kalbini götür uzaklara..
hangi okyanus büyük kederinden?
hangi kahraman cesur yüreğinden?
rüzgarın nefesini götür uzaklara..
uzat mavi gökyüzünden
özgürlüğün tılsımını
meydan oku, tüm dünyaya haykır!
rüzgarın kızı
acımasız fırtınalar
kırsa da kanatlarını
bulutlardan düşsen bile doğrul!
rüzgarın kızı..

Almora-kıyamet senfonisi

Hiç yorum yok:

BU SİTEDEKİ tüm FOTOĞRAflar AKSİ BELİRTİLMEDİKÇE bana AİTTİR. TÜRKİYE CUMHURİYETİ FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNU UYARINCA; lütfen İzİnsİz kullanmayınız..

Hakkımda

Fotoğrafım
92 yılında Bursa'da hayata gözlerini açan bu kızcağız arada bir kaç yıl İstanbul'da olsada şimdi hala Bursa semalarında dolanmakta.. liseden mezun olmak üzere olan bir ygs genci..

İzleyiciler