Mayıs 24, 2010

altmışsekiz:bir kırkayağın yolculuğu

Edremitten dönerken yemek yemek için durduğumuz yerde rastladım bu küçük kırkayağa..
o kadar canlı ve güzel renkleri vardı ki fotoğrafını çekmeden duramadım..
ağaçlarından düşmüştü masanın üzerine ve amacı yere inmekti çok defa denedi ama hiç başaramadı..
ona göre ne kadar büyüktü kim bilir o küçücük masa :)
sevimli gözleriyle gülümsedi sanki bana 
ve bende dayanamayıp bir sopayla bıraktım onu çimenlerin üzerine =)
sevgili kırkayak hoşçakal diyerekten...


Hiç yorum yok:

BU SİTEDEKİ tüm FOTOĞRAflar AKSİ BELİRTİLMEDİKÇE bana AİTTİR. TÜRKİYE CUMHURİYETİ FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNU UYARINCA; lütfen İzİnsİz kullanmayınız..

Hakkımda

Fotoğrafım
92 yılında Bursa'da hayata gözlerini açan bu kızcağız arada bir kaç yıl İstanbul'da olsada şimdi hala Bursa semalarında dolanmakta.. liseden mezun olmak üzere olan bir ygs genci..

İzleyiciler