Ağustos 31, 2010

yüzoniki

rüyalarımı süsleyen bnm için bir tutku haline gelmiş olan 
harika takılar artık hayatımın 
bir parçası olmuş durumda..
bu takı yapma işinden oldukça 
memnun kaldığım gibi 
birde üstüne para kazanmak 
sanırım beni dahada istekli yapıyor :)çocukluğumdan beri 
her zaman incik boncuğa 
fazlasıyla ilgiliydim 
ve şu anda meyvelerinitoplamaktayım...
bu doğal taş dükkanlarından 
ya ben Bursa'da hiç görmedim 
yada gerçekten Bursa'da 
özellikle doğal taş satan hiç bir yer yok ..böyle bir şeyden 
insanların mahrum kalması 
büyük eksiklikmiş yeni anladım :)
bu fotoğraflar benim hayran kaldıklarımdn bir kaçı kendimi 
o kdr kaptırmışım ki sadece 3-5 fotoğraf çekebilmişim..
gönül isterdi ki her çeşit taştan 
bir örnek ekleyebilmek...
bu doğal taşlardan yaptığım bilezikleri 
daha sonra ekleyeceğim şimilik 
sizi bu fotoğraflarla 
baş başa 
bırakıyorum :)))

2 yorum:

Colourful World dedi ki...

Bunlar nerede acaba?

aysecan dedi ki...

Eminönündeki doğal taşçılarda çektmiştim bu fotoğrafları :)

BU SİTEDEKİ tüm FOTOĞRAflar AKSİ BELİRTİLMEDİKÇE bana AİTTİR. TÜRKİYE CUMHURİYETİ FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNU UYARINCA; lütfen İzİnsİz kullanmayınız..

Hakkımda

Fotoğrafım
92 yılında Bursa'da hayata gözlerini açan bu kızcağız arada bir kaç yıl İstanbul'da olsada şimdi hala Bursa semalarında dolanmakta.. liseden mezun olmak üzere olan bir ygs genci..

İzleyiciler