Nisan 17, 2010

işte geldim buradayım!

slm!
lisenin son demlerini yaşamakta olan bir Türk genciyim... 
ygs'dn büyük bir vurgun yediğimden kendimi bloglara ve internet dünyasına adamaktan başka bir çare bulamıyorum...
tabi kendimi derslerime adasam daha iyi olurdu
ama bunalan ruhum şu anda buna pek müsait değil:)
ilgi alanlarımdan biri olan fotoğraf çekmek büyük bir tutku haline dönüştü
ve bende 'iyisimi bunları birileriyle paylaşıyım!' dedim
veeeee işte geldim burdayım!... 

Hiç yorum yok:

BU SİTEDEKİ tüm FOTOĞRAflar AKSİ BELİRTİLMEDİKÇE bana AİTTİR. TÜRKİYE CUMHURİYETİ FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNU UYARINCA; lütfen İzİnsİz kullanmayınız..

Hakkımda

Fotoğrafım
92 yılında Bursa'da hayata gözlerini açan bu kızcağız arada bir kaç yıl İstanbul'da olsada şimdi hala Bursa semalarında dolanmakta.. liseden mezun olmak üzere olan bir ygs genci..

İzleyiciler