Mayıs 29, 2010

yetmişaltı

bunlar benim diyet yiyeceklerim (mısır ve pirinç patlağı) 
çok güzel gözüküyor demi..
yemeside bir o kadar zevkli çıtır çıtır şirin bişey :)
bu akşam eurovision var çok heyecanlıyım :))
ama şarkıdan pek umutluda değilim 
mangadan daha iyisini beklerdim doğrusu:(
umarın derece elde edebiliriz 
açıkçası ben Ermenistan'ın 1.olabiliceğini düşünüyorum 
neyse hayırlısı olsun izleyelim görelimmm :)

Hiç yorum yok:

BU SİTEDEKİ tüm FOTOĞRAflar AKSİ BELİRTİLMEDİKÇE bana AİTTİR. TÜRKİYE CUMHURİYETİ FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNU UYARINCA; lütfen İzİnsİz kullanmayınız..

Hakkımda

Fotoğrafım
92 yılında Bursa'da hayata gözlerini açan bu kızcağız arada bir kaç yıl İstanbul'da olsada şimdi hala Bursa semalarında dolanmakta.. liseden mezun olmak üzere olan bir ygs genci..

İzleyiciler